sobota, 22 października 2016

SPEKTAKL MUZYCZNY "ZIELONY KOPCIUSZEK", WIZYTA POD OBELISKIEM NASZEGO PATRONA SZKOŁY TEODORA BOLDUANA

20 października wybraliśmy się do Filharmonii Kaszubskiej na spektakl muzyczny o tematyce ekologicznej pt.:"Zielony Kopciuszek". Dzięki tej bajce w nowej odsłonie przypomnieliśmy sobie jak ważny jest szacunek wobec przyrody, a także jak o nią dbać. Utrwaliliśmy sobie wiedzę na temat zasad segregacji odpadów i znaczenia właściwego gospodarowania odpadami. Dowiedzieliśmy się jak ważna jest ochrona powietrza, jak negatywne są skutki palenia śmieci w domowych paleniskach.  
Będziemy o tym pamiętać i przestrzegać tych zasad! 












Po spektaklu pojechaliśmy pod obelisk Teodora Bolduana, miejsce upamiętniające Jego śmierć. Zapaliliśmy znicze i minutą ciszy uczciliśmy pamięć burmistrza Wejherowa-patrioty i bohatera.


Marika też coś od siebie napisała na temat dzisiejszej wycieczki: 
"Dzisiaj byłam na fajnej wycieczce. Byłam przy obelisku Teodora Bolduana i zapaliłam znicz. Byłam też w Filharmonii na przedstawieniu pod tytułem Zielony Kopciuszek."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz