niedziela, 23 października 2016

PRZEDSTAWIAMY SIĘ

Cześć,

Nazywam się Zosia i mam 8 lat. Chodzę do klasy 3 e. Bardzo lubię moją klasę, bo jest wesoła. Mam młodszego brata Karola, który właśnie rozpoczął swoją przygodę z przedszkolem. Moim ulubionym zajęciem jest rysowanie i gotowanie. Najbardziej lubię rysować psy i koty. Marzę o tym, aby mieć prawdziwego psa...
Dziś robiłam z mamą czekoladę z mleka w proszku. To czekolada z dzieciństwa mojej mamy. 
Podaję Wam przepis: w garnuszku rozpuszczamy kostkę masła lub margaryny z 1/2 szklanki mleka, 1/2 szklani cukru i 6 łyżkami kakao. Gdy masa wystygnie, dodajemy 500 g pełnego mleka w proszku i mieszamy. Można dodać pokruszone herbatniki, bakalie, co kto lubi :-) Następnie gotową masę odstawiamy do lodówki. Pycha!

Do zobaczenia w szkole :-)

Zosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz